محمد طاهامحمد طاها، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره

محمد طاها، سرباز کوچولوي آقا(عج)

نامه كودكان به خدا

1392/2/14 11:21
278 بازدید
اشتراک گذاری

 
نامه های کودکان به خدا
1. خدای عزیز! 
آیا تو واقعاً منظورت این بوده که « نسبت به دیگران همانطور رفتار کن که آنها نسبت به تو رفتار میکنند؟ » اگر این طور باشد، من باید حساب خواهرم را برسم. 

2.خدای عزیز! 
آیا تو واقعاً میخواستی زرافه اینطوری باشه یا اینکه این یک اتفاق بود؟ 

3.خدای عزیز! 
آیا تو واقعاً نامرئی هستی یا این فقط یک کلک است؟ 

4.خدای عزیز! 
در مدرسه به ما گفته اند که تو چکار میکنی، اگر تو بری تعطیلات، چه کسی کارهایت را انجام میدهد؟ 

5.خدای عزیز! 
شاید هابیل و قابیل اگر هر کدام یک اتاق جداگانه داشتند همدیگر را نمیکشتند، در مورد من و برادرم که مؤثر بوده. 

6.خدای عزیزم!
از اینکه بابای نازمو بردی پیشت تاازش خوب مواظبت کنی ازت ممنونم فقط گاهی بهش اجازه بده به منم سر بزنه آخه منم دلتنگش میشم.

7.خدای عزیز! 
شرط میبندم خیلی برایت سخت است که همه آدمهای روی زمین رو دوست داشته باشی. فقط چهار نفر عضو خانواده من هستند ولی من هرگز نمیتوانم همچین کاری کنم. 

8.خدای عزیز! 
من به عروسی رفتم و آنها توی کلیسا همدیگر را بوسیدند. این از نظر تو اشکالی نداره؟
این از نظر تو اشکالی نداره؟

9.خدای عزیز! 
لازم نیست نگران من باشی. من همیشه دو طرف خیابان را نگاه میکنم. 

10.خدای عزیز! 
لطفاً برام یه اسب کوچولو بفرست. من فبلاً هیچ چیز از تو نخواسته بودم. میتوانی دربارهاش پرس و جو کنی.

11.خدای عزیز! 
فکر نمیکنم هیچ کس میتوانست خدایی بهتر از تو باشد. میخوام اینو بدونی که این حرفو بخاطر اینکه الان تو خدایی، نمیزنم.
 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

منصوره.الف
18 اردیبهشت 92 1:10
سلام بر شما مادر گرامی یا راهکارهای عملی و مطالب گوناگون در باب تربیت فرزندان مهدوی در خدمتم. منتظر حضور و نظرات سازنده شما هستم. در صورت تمایل به تبادل لینک لطفا اطلاع دهید.
مامان علی اکبر
20 اردیبهشت 92 2:49
سلام خیلی جالب بود. بروزیم.
خاله شیدا و روشا
21 اردیبهشت 92 20:58
سلام ممنون عالیییییییییییییی بود ممنون از اینکه به ما سر زدید.خوشحالم خواهرزاده هام یه دوست جدید پیدا کردن من وبلاگ محمد طه جان رو لینک کردم.ممنون میشم شما هم وبلاگ ما رو لینک کنید